InneNowa kampania promująca spożycie soków

Nowa kampania promująca spożycie soków

Stowarzyszenie Krajowa Unia Producentów Soków (KUPS) wspólnie z Europejskim Stowarzyszeniem Producentów Soków Owocowych (AIJN) realizuje kampanię dotyczącą promocji 100% soków owocowych, w szczególności 100% soku pomarańczowego.

Kampania “Fruit Juice Matters. Share the science. Celebrate the goodness”, czyli “Poznaj soki owocowe. Dziel się wiedzą. Ciesz bogactwem” skierowana jest w szczególności do środowiska eksperckiego.
Kampania realizowana jest w 14 europejskich krajach: Niemczech, Francji, Belgii, Finlandii, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Włoszech, Holandii, Portugalii, Danii, Irlandii, Austrii i Szwecji oraz w Polsce. W ramach kampanii równolegle we wszystkich krajach wspólnie z uznanymi ogólnoświatowymi ekspertami planowane jest stworzenie zrównoważonej, popartej naukowymi dowodami debaty dotyczącej soków owocowych, w szczególności soku pomarańczowego. W ramach kampanii opracowywane są działania informacyjno-promocyjne skierowane do liderów opinii publicznej, w szczególności instytutów naukowych i badawczych, organizacji pozarządowych, stowarzyszeń i mediów branżowych oraz lekarzy i specjalistów oraz prowadzane są różnego typu działania, m.in. uczestnictwo w konferencjach naukowych, branżowych, publikacje naukowe oraz w mediach branżowych, współpraca z blogerami itd.

Kampania ma za zadanie również utrwalanie pozytywnego wizerunku soków oraz pokazanie, że włączenie szklanki 100% soku owocowego w codzienną dietę jest prostym i smacznym rozwiązaniem, aby uzupełnić zalecaną przez ekspertów, dzienną porcję warzyw i owoców. Większość komunikatów kampanijnych skupionych jest wokół 100% soku pomarańczowego, który służy jako przykład zdrowego składnika codziennej diety, którego szklanka (200 ml) jest w stanie zaspokoić ok. 50 -60% dziennego zapotrzebowania na witaminę C.

Wszystkie materiały merytoryczne wykorzystywane w kampanii powstają we współpracy z uznanymi ekspertami z dziedziny nauki i zdrowia oraz na bazie wyników badań, przeprowadzonych przez niezależne ośrodki i instytucje. Dzięki edukowaniu środowiska eksperckiego możliwa jest merytoryczna debata na temat soków, która stanowi jeden z celów prowadzonej kampanii. Zrównoważona dyskusja i otwarta komunikacja sprzyja budowaniu pozytywnego wizerunku soków oraz obalaniu niekorzystnych mitów na ich temat.

Źródło: inf. prasowa KUPS

Prenumerata Warzywa 2024 - baner


ZOSTAW KOMENTARZ

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany, podajesz go wyłącznie do wiadomości redakcji. Nie udostępnimy go osobom trzecim. Nie wysyłamy spamu.
Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem*.
Proszę podać swoje imię tutaj
Proszę wpisać swój komentarz!

Polityka Prywatności

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Najpopularniejsze artykuły

Polecamy

INNE ARTYKUŁY AUTORA

ARTYKUŁY POWIĄZANE (TAG)

warzywa siarkopol nawożenie nasiona
tunele przymrozki folia

NEWSLETTER

Warzywniczy newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu WARZYWA.pl