Billboard – Syngenta – Kapustne bez tajemnic
Billboard – Syngenta – kalafior, brokuł

Projekt „Perfectly Imperfect” już w Polsce

Projekt „Perfectly Imperfect” już w Polsce

„Perfectly Imperfect” to pilotażowy projekt w krajach Europy Środkowej. Jego podstawą jest dobra jakość produktów, które nie wyglądają idealnie. Głównym celem jest edukacja klientów, a – co za tym idzie – mniejsze marnotrawstwo żywności poprzez kupowanie nieidealnie wyglądających warzyw i owoców.


Projekt ten odniósł już sukces w Wielkiej Brytanii, a teraz trafi do 50 sklepów na terenie Europy Środkowej. Od stycznia w ramach pilotażowego projektu firma Tesco zdecydowała się odbierać takie produkty od dostawców i oferować je klientom po konkurencyjnej cenie w wybranych sklepach.

Jak podkreślają przedstawiciele Tesco, do najważniejszych korzyści projektu należy zaliczyć:
mniejszą ilość marnowanego jedzenia,
wsparcie dla polskich dostawców,
konkurencyjną cenę.

Na razie w Polsce projektem objęte są ziemniaki, marchew, buraki i jabłka; można je kupić w 13 wybranych sklepach Tesco na terenie całego kraju.

Źródło: FAMMU/FAPA za mat. Tesco

Powiązane artykuły

1 Komentarz

  1. Vika

    w tych słowach jest cała prawda „…zdecydowała się odbierać takie produkty od dostawców i oferować je klientom po konkurencyjnej cenie” Odbierać – a nie kupować, bo pewnie cena dla producenta za taki ‚odpad’ będzie prawie zerowa

    Odpowiedz

Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA
Bądź na bieżąco – zapisz się
do newslettera warzywa.pl
ZAPIS DO NEWSLETTERA
Dziękujemy za zainteresowanie!

Na podany przez Ciebie adres e-mail wysłaliśmy link potwierdzający zapis
do newslettera.

Prosimy o potwierdzenie subskrypcji.
PGlmcmFtZSB3aWR0aD0iMTAwJSIgaGVpZ2h0PSIxMDAlIiBzcmM9Imh0dHBzOi8vd3d3LnlvdXR1YmUuY29tL2VtYmVkL084bGhuZVptNmhRP3JlbD0wIiBmcmFtZWJvcmRlcj0iMCIgYWxsb3dmdWxsc2NyZWVuPjwvaWZyYW1lPg==