• belem agrosimex marchew ziemniaki
  • rosafert agrosimex gleba

yara ogólna nawożenie warzywa

Seminis predazzo kalafior

basf signum schoroby rabat BeneFito

Hazera baner

pnos odmiany warzywa

yara ogólna nawożenie warzywa

Seminis predazzo kalafior

basf signum schoroby rabat BeneFito

Hazera baner

pnos odmiany warzywa

Bayer Velum Prime - baner

rizocore zaprawianie bleba biocont
AktualnościJaki będzie rok 2018? Coś już wiadomo…

Jaki będzie rok 2018? Coś już wiadomo…

Jedna z niespodzianek, jakie zwykł przynosić ludziom każdy nowy rok jest już rozwiązana. Także my, ogrodnicy możemy na jej poznaniu skorzystać – całkiem realnie: finansowo.

Od ładnych kilku lat firma Pantone – ekspert w kwestiach kolorów, autor jednego z systemów kodyfikacji kolorów przyznaje nadchodzącemu rokowi którąś ze swoich barw. W 2018 roku wybór padł na Pantone 18-3838 – Ultra Violet. Oczywiście firma podsuwa barwne, różnorodne argumenty mające przemówić do wyobraźni, uruchomić skojarzenia, a pewnie także nakręcić jakieś mechanizmy marketingowe, dać zarobić.

Po ogłoszeniu Ultra Violetu barwą roku 2018 odezwały się w sieci rozmaite głosy akceptujące, popierające tę ideę, donoszące o już odniesionych pożytkach z wykorzystywania tego właśnie koloru w biznesie. Na przykład pewien nowojorczyk z radością wyznawał, że jego babcia już w 1962 roku zaopatrzyła otwieraną firmę handlu warzywami szyldem w kolorze fioletowym. Miało to być (kolorystycznie) przedsięwzięcie pionierskie … i dochodowe.

Pantone uzasadnia swój wybór tym, że barwa głębokiego fioletu symbolizuje podążanie drogą do tego, co dopiero nadejdzie. Kolor ten ma być jednocześnie prowokacyjny i rozważny, przekazuje on oryginalność, pomysłowość, wizjonerskie myślenie. Symbolizować ma też popkulturę – niekonwencjonalność, artystyczną błyskotliwość – wykorzystywali tę barwę Jimi Hendrix, Dawid Bowie, Prince.

Co z tego horoskopu może wynikać dla nas? Ano choćby to, że możemy wykorzystywać jeszcze jeden argument marketingowy w promocji naszych produktów. Nasze bakłażany, brokuły, śliwki, winogrona, a zwłaszcza kwiaty i rośliny dekoracyjne do swoich dotychczasowych wartości odżywczych czy wizualnych dołożą nową – będą „cool”, „trendy”, super-hiper i w ogóle naj-. Stoisko, półka, regał w stylizacji Ultra Violetu – to może przyciągać wzrok klienta…

za: hortidaily.com, Pantone
pg

Prenumerata Warzywa 2024 - baner


ZOSTAW KOMENTARZ

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany, podajesz go wyłącznie do wiadomości redakcji. Nie udostępnimy go osobom trzecim. Nie wysyłamy spamu.
Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem*.
Proszę podać swoje imię tutaj
Proszę wpisać swój komentarz!

Polityka Prywatności

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Najpopularniejsze artykuły

Polecamy

INNE ARTYKUŁY AUTORA

ARTYKUŁY POWIĄZANE (TAG)

warzywa siarkopol nawożenie nasiona
tunele przymrozki folia

NEWSLETTER

Warzywniczy newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu WARZYWA.pl