

Właściciel sieci Biedronka rozpoczyna akcję „Czas na wspieranie małych producentów”. W ramach tej inicjatywy zaprasza do współpracy producentów, którzy do tej pory działali na rynku regionalnie, bądź z racji mniejszego zasięgu swojej działalności, nie byli w stanie osiągnąć skali wymaganej przez tę sieć handlową. Biedronka informuje, że jednym z celów współpracy, pomoc producentom w przejściu przez zawirowania gospodarcze. Sieć deklaruje, że elastycznie podchodzi do możliwości konkretnych producentów, dopuszczając również współpracę na poziomie regionalnym, z dostawami np. do jednego centrum dystrybucyjnego.
Zgłoszenie chęci współpracy z Biedronką zostało maksymalnie uproszczone. Żeby to zrobić nie trzeba już szukać konkretnych kupców, wystarczy wypełnić specjalnie przygotowany formularz kontaktowy dostępny na stronie akcji, a przedstawiciele sieci sami się skontaktują w ciągu 2 tygodni.
Korzyści z tej akcji mają odczuć również klienci sklepów Biedronka. Dzięki niej zwiększy się bowiem różnorodność produktowa, a poszukiwane i cenione przez klientów produkty regionalne, znajdą swoje miejsce na półkach sklepów. Oferta dostępna w ramach akcji będzie zmienna w zależności od regionu, a nawet wybranych sklepów w danym województwie. Nawet do 40-50 artykułów w danym regionie trafi nie tylko do sklepów, ale także na strony cotygodniowych folderów promocyjnych Biedronki.
źródło Biedronka.pl
NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Najpopularniejsze artykuły
Polecamy
INNE ARTYKUŁY AUTORA
ARTYKUŁY POWIĄZANE (TAG)
NEWSLETTER
Warzywniczy newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu WARZYWA.pl[newsletter_signup_form id=1]