AktualnościNadruk - nowa technologia

Nadruk – nowa technologia

LogoFrucht to technika nanoszenia nadruku (dowolnych grafik i napisów, logotypów) indywidualnie na owoce i warzywa.

W przeciwieństwie do popularnego w ostatnich latach wycinania grafik za pomocą wiązki lasera, ta metoda nie ingeruje w tkanki produktów. Chroni to owoce i warzywa przed utratą jakości, której doświadczano po obróbce laserowej.

Głównymi zaletami techniki LogoFrucht, jak informują przedstawiciele firmy, jest wodoodporność nadruku i trudna do uzyskania innymi metodami duża kontrastowość grafiki na skórce warzyw i owoców. W efekcie uzyskuje się lepszą widoczność napisów i obrazów a zatem i lepsze efekty komunikacyjne. 

Przedstawiciele firmy Kellermeister Manns, która zgłosiła swój produkt do konkursu Fruit Logistica Innovation Award 2018, na razie nie zdradzają szczegółów techniki, którą opracowali. Nagroda FLIA 2018 zostanie przyznana jednemu z 10 produktów w trakcie targów Fruit Logistica odbywających się w dniach 7-9 lutego, w Berlinie. 

 
 


ZOSTAW KOMENTARZ

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany, podajesz go wyłącznie do wiadomości redakcji. Nie udostępnimy go osobom trzecim. Nie wysyłamy spamu.
Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem*.
Proszę podać swoje imię tutaj
Proszę wpisać swój komentarz!

Polityka Prywatności

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Najpopularniejsze artykuły

Polecamy

INNE ARTYKUŁY AUTORA

ARTYKUŁY POWIĄZANE (TAG)

warzywa siarkopol nawożenie nasiona
tunele przymrozki folia

NEWSLETTER

Warzywniczy newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu WARZYWA.pl