reklama
monsanto

reklama
yara ogólna nawożenie warzywa

reklama
Enza pomidor

reklama

reklama
makita wózki transport

reklama
horsch leeb

reklama
yara ogólna nawożenie warzywa

reklama
Enza pomidor

reklama

reklama
makita wózki transport

reklama
horsch leeb

reklama
octavo marchew nasiona
reklama
rizocore
AktualnościSurówki ciętych warzyw

Surówki ciętych warzyw

Włoscy handlowcy pilnie się przyglądają, jak wygląda u nich rynek gotowych do konsumpcji produktów – na przykład ciętych warzyw i ich mieszanek. Zwracają producentom uwagę na możliwości tkwiące w tym sektorze rosnącym szybciej niż inne segmenty handlu produktami ogrodniczymi.

Na rynku konsumenta przybywa osób szukających wygody w kuchni, nie zamierzających tkwić w niej tak długo, jak poprzednie pokolenia, bo żyją szybciej i intensywniej, częściej jadają poza domem. Przy tym szukają coraz częściej zdrowych przekąsek.

Z obserwacji włoskich analityków rynku ogrodniczego wynika, że rynek ciętych surówek warzywnych od trzech lat rośnie szybciej od innych sektorów produktowych, a od dwóch lat tendencja ta się nasila. Przed dwoma laty wzrost wynosił 2,2%, w ubiegłym już 4,3%.

reklama
Baner PORW 2025

Na rynku królują opakowania jednogatunkowych ciętych surówek (65%). Wzrost popytu na nie sięga 8%. Mieszanki cieszą się nieco niższą popularnością wzrost zakupów jest szacowany na 5%.

za: corrierreortofruticolo.it

reklama

reklama
  • rhizo azot gleba agrosimex

ZOSTAW KOMENTARZ

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany, podajesz go wyłącznie do wiadomości redakcji. Nie udostępnimy go osobom trzecim. Nie wysyłamy spamu.
Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem*.
Proszę podać swoje imię tutaj
Proszę wpisać swój komentarz!

Polityka Prywatności

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

reklama
Baner KUPS

Najpopularniejsze artykuły

Polecamy

INNE ARTYKUŁY AUTORA

ARTYKUŁY POWIĄZANE (TAG)

NEWSLETTER

Warzywniczy newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu WARZYWA.pl

[newsletter_signup_form id=1]