reklama
monsanto

reklama
yara ogólna nawożenie warzywa

reklama
Enza pomidor

reklama

reklama
makita wózki transport

reklama
horsch leeb

reklama
yara ogólna nawożenie warzywa

reklama
Enza pomidor

reklama

reklama
makita wózki transport

reklama
horsch leeb

reklama
octavo marchew nasiona
reklama
RhizoVITAL
AktualnościRząd wspiera lokalną produkcję warzyw na Mazowszu

Rząd wspiera lokalną produkcję warzyw na Mazowszu

Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi, Robert Telus, podczas wizyty na Mazowszu, spotkał się z lokalnymi producentami i przedstawicielami Zrzeszenia Producentów Papryki RP. Tematem spotkania był sukces realizacji kampanii “Moc Polskich Warzyw”, mającej na celu promowanie polskich produktów rolno-spożywczych.

Podczas pobytu na południu Mazowsza, po obchodach Ogólnopolskiego Święta Niepodległościowego Ruchu Ludowego w Starej Błotnicy, minister Telus szczególnie podkreślił wagę angażowania lokalnych społeczności oraz organizacji rolniczych w działania promujące polskie owoce i warzywa.

reklama
Baner PORW 2025

Projekt “Moc Polskich Warzyw”, finansowany z Funduszu Promocji Owoców i Warzyw, jest owocem takiego zaangażowania. Jego realizacja, pod batutą Zrzeszenia Producentów Papryki RP, spotkała się z szerokim uznaniem i wsparciem ze strony MRiRW oraz administracji rolniczej.

Minister Robert Telus dodał, że rosnący eksport polskich produktów rolno-spożywczych będzie wymagał dalszego skorelowania działań promocyjnych. “Będziemy nadal wspierać tak ważne dla polskiego rolnictwa projekty. To one, dzięki angażowaniu lokalnych społeczności, kształtują moc polskich warzyw i owoców”, zakończył minister.

„Moc Polskich Warzyw” to kampania, która powstała z inicjatywy Zrzeszenia Producentów Papryki Rzeczypospolitej Polskiej. Obok ZPPRP, które koordynuje program, udział w projekcie biorą również: Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw, Stowarzyszenie Producentów Pomidorów i Ogórków pod Osłonami, Stowarzyszenie Malinowy Król, Stowarzyszenie Branży Grzybów Uprawnych oraz Stowarzyszenie Czosnek Galicyjski. Kampania jest finansowana ze środków Funduszu Promocji Owoców i Warzyw.

W maju zainaugurowano już trzecią z kolei odsłonę kampanii, która z roku na rok przybiera na sile dzięki stosowaniu innowacyjnych metod i docieraniu do coraz większego grona konsumentów.

Informacja prasowa

reklama

reklama
  • rhizo azot gleba agrosimex

ZOSTAW KOMENTARZ

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany, podajesz go wyłącznie do wiadomości redakcji. Nie udostępnimy go osobom trzecim. Nie wysyłamy spamu.
Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem*.
Proszę podać swoje imię tutaj
Proszę wpisać swój komentarz!

Polityka Prywatności

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

reklama
Baner KUPS

Najpopularniejsze artykuły

Polecamy

INNE ARTYKUŁY AUTORA

ARTYKUŁY POWIĄZANE (TAG)

NEWSLETTER

Warzywniczy newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu WARZYWA.pl

[newsletter_signup_form id=1]