Royal Brinkman przedstawia nową odsłonę sklepu internetowego w wersji mobilnej, która pozwala na jeszcze szybsze i łatwiejsze składanie zamówień internetowych oraz przesyłanie pytań o produkty. W ten sposób firma inwestuje w dalszą cyfryzację i ponownie poprawia użyteczność.
W ostatnich latach ilość zamówień składanych za pomocą urządzeń mobilnych znacznie wzrosła. Nie jest to niespodzianką, ponieważ takie zamawianie jest szybkie oraz możliwe w każdym miejscu i o każdej porze. Dlatego Royal Brinkman wykonał logiczny krok, ulepszając wersję mobilną sklepu internetowego. Co dokładnie się zmieniło? Powstał kompletnie nowy projekt strony mobilnej, ułatwiający korzystanie ze sklepu. Dodatkowo proces składania zamówienia został możliwie uproszczony, a dzięki różnym technicznym modyfikacjom, sklep działa znacznie szybciej.
Rob Helderman, Manager E-commerce: „Zamawianie przez urządzenia mobilne to nie przyszłość, tylko teraźniejszość! Zauważyliśmy, że użytkownicy coraz częściej przesyłają zamówienia i pytania za pomocą smartfonów. Dlatego uruchomiliśmy ulepszony sklep internetowy royalbrinkman.pl. Wersja mobilna wymaga innych rozwiązań niż komputerowa. Z tego powodu zespół pracowników Royal Brinkman w ciągu ostatnich miesięcy ciężko pracował, aby zoptymalizować sklep na użytek smartfonów.”