UniCarriers ma dziesięć nowych modeli serii TX

UniCarriers ulepszył swoją popularną rodzinę trójkołowych i czterokołowych elektrycznych wózków widłowych z przeciwwagą: od maja 2017r. będzie dostępnych dziesięć nowych modeli TX z zakresem udźwigu od 1,25 do 2 ton. Nowa wersja charakteryzuje się wysoką sprawnością energetyczną. Dzięki zużyciu energii 4,2 kWh/h, TX jest jednym z najbardziej ekonomicznych elektrycznych wózków widłowych z przeciwwagą dostępnych na rynku. Dodatkowo, nowa seria posiada dużą liczbę funkcji zwiększających bezpieczeństwo i ergonomię.

Z nowym wózkiem elektrycznym TX, UniCarriers oferuje wielofunkcyjne urządzenie do zastosowań wewnętrznych i zewnętrznych. Zmodyfikowana rodzina produktów TX składa się z siedmiu modeli 3-kołowych (TX3) i trzech modeli 4-kołowych (TX4). TX4 jest teraz dostępny w dwóch długościach podwozia (Standard i Long), a TX3 w trzech (Short, Standard i Long), aby idealnie dopasować się do wszystkich zastosowań. Wszystkie modele są przystosowane do podnoszenia na max. wysokość 7000 mm i mogą osiągnąć maksymalną prędkość 16 km/h (TX3) lub 17 km/h (TX4). 
 
Od teraz, wózki serii TX wyznaczają nową jakość wymiany baterii, która  jeszcze nigdy nie była tak łatwa. Każdy z modeli posiada w standardzie rewolucyjny system bocznej wymiany (ażurowa podłoga) za pomocą zwykłego ręcznego wózka paletowego.
 
Nowa seria TX różni się znacząco od poprzedniej wersji pod względem zastosowanych technologii. Istotne innowacje obejmują elektryczne sterowanie układem kierowniczym, w pełni automatyczny hamulec postojowy i wydajny wysokociśnieniowy układ hydrauliczny. Powyższe rozwiązania nie tylko poprawiają zużycie energii, ale również wpływają na bezpieczeństwo i ergonomię pracy operatora, ponieważ elektryczne sterowanie układem kierowniczym zapewnia użytkownikowi intuicyjną bezpieczną jazdę. Bezobsługowe hamulce, z ulepszonym odzyskiem energii i specjalnymi oponami o małym tarciu przeznaczonymi do intensywnego użytkowania, pomagają zmniejszyć opory toczenia. Połączone optymalizacje powodują zauważalny wzrost wydajności przy średnim zużyciu energii 4,2 kWh/h (w modelu 1,6 tony) i zapewniają że TX3 jest najbardziej ekonomicznym pojazdem w swojej klasie. Wprowadzono również ulepszenia jeśli chodzi o natężenie hałasu. Poziom hałasu przy podnoszeniu ładunków spadł o 8,2 dB do wartości 63,3 dB w porównaniu z poprzednim modelem, co gwarantuje jeszcze cichszą pracę względem dowolnego konkurencyjnego wózka widłowego.
Doskonała widoczność przez maszt
Kabina TX została optymalnie dopasowana do operatora i oferuje ergonomiczny design oraz wysoki komfort. Specjalna konstrukcja masztu i ramy ochronnej z wąskimi słupkami bocznymi i kratownicą daszka odpowiada koncepcji ProVision i wysoce optymalizuje widoczność. Tablica przyrządów została zredukowana do minimum w celu zwiększenia widoczności ładunku. Boczne elementy panelu przedniego zostały wykonane z przezroczystego materiału, dzięki czemu operator ma jeszcze lepszą kontrolę ładunku. Jednocześnie siedzenie, pedały i smukła kolumna kierownicy zostały tak zamontowane, aby zapewnić nawet większym kierowcom dużo przestrzeni w kabinie. Wejście i wyjście jest teraz dużo łatwiejsze dzięki niższemu umiejscowieniu stopnia, który znajduje się na wysokości 415 mm.
 
Najwyższe bezpieczeństwo
Kompleksowy pakiet bezpieczeństwa TX, dostarczany standardowo, wykorzystuje 16 funkcji. System Wspomagania Stabilności (S3) zapewnia bezpieczne działanie podczas wszystkich czynności związanych z jazdą i podnoszeniem. S3 w sposób ciągły mierzy prędkość jazdy, kąt skrętu kół, ruch masztu, wysokość podnoszenia oraz ciężar ładunku i interweniuje w razie potrzeby. Oznacza to na przykład, że prędkość jazdy może być dostosowana do obciążenia i wysokości podnoszenia lub automatycznie redukowana podczas skrętu kół. Układ sterowania blokadą zatrzymuje działanie wózka, gdy tylko operator opuszcza siedzenie. Kontrolę dostępu zapewnia kod PIN, który odblokowuje osobisty profil użytkownika dla każdego operatora.
za: mat. UniCarriers
 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany, podajesz go wyłącznie do wiadomości redakcji. Nie udostępnimy go osobom trzecim. Nie wysyłamy spamu.
Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem*.
Wpisz swoje imię
Wpisz treść komentarza

Polityka Prywatności