“Moc Polskich Warzyw” to kampania, która powstała z inicjatywy Zrzeszenia Producentów Papryki Rzeczypospolitej Polskiej. Obok ZPPRP, które koordynuje program, udział w kampanii biorą: Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw, Stowarzyszenie Producentów Pomidorów i Ogórków pod Osłonami, Stowarzyszenie Malinowy Król, Stowarzyszenie Branży Grzybów Uprawnych oraz Stowarzyszenie Czosnek Galicyjski.
Za nami druga odsłona kampanii „Moc Polskich Warzyw”, która ponownie ukierunkowana jest na działania informacyjne mające na celu wzrost zaufania do polskich warzyw i ich lokalnych producentów.
– Dobra komunikacja oraz pokazywanie tego, co jest smaczne i zdrowe powoduje, że w przyszłości zwiększy się uznanie dla producentów, dla ich produkcji oraz uznanie dla krajowego pomidora. Pomidory lubią towarzystwo innych warzyw, wtedy są jeszcze smaczniejsze i zdrowsze. Wspaniałe bogactwo smaku ukryte jest w polskich warzywach. Kupujmy polskie pomidory i zdrowo się odżywiajmy – mówi Łukasz Gwizdała, ze Stowarzyszenia Producentów Pomidorów i Ogórków pod Osłonami.
Film i montaż: Justyna Dobrosz, sad24