Temat inflacji jest na ustach wszystkich, w wyniku czego konsumpcja ogórków daje niektórym nabywcom gorzki posmak. Obecna sytuacja i wyzwania stojące przed producentami warzyw są słabo rozumiane przez konsumentów.
Inflacja i drożejące produkty w sklepach – to temat, który nie cichnie w sieci internetowej. W Niemczech konsumenci dają upust swojej frustracji zwłaszcza w mediach społecznościowych, zwracając uwagę na ceny warzyw, które zwłaszcza w ostatnim czasie dynamicznie wzrosły.
Jeden z użytkowników Tiktok’a z Hamburga, który tak skomentował cenę ogórków w cenie 3,29 euro za sztukę w supermarkecie: „Wkrótce trzeba wygrać na loterii, żeby zrobić sałatkę”. Wcześniej na Twitterze było zbiorowe oburzenie, ponieważ użytkownik widział warzywa po 1,89 euro za sztukę w dyskoncie. „Czy wcześniej były moczone w złocie?” to tylko jedna z wielu reakcji. Wydaje się, że obecna sytuacja i wyzwania stojące przed producentami są słabo rozumiane przez konsumentów. Naturalne jest, że ceny warzyw będą rosły, a to za sprawą rosnących kosztów produkcji.
Źródło: fruchthandel.de