AktualnościNowość w sprzedaży rzodkiewki. Warzywo bez liści będzie hitem?

Nowość w sprzedaży rzodkiewki. Warzywo bez liści będzie hitem?

Dynamicznie zmieniające się wymagania konsumentów wywierają wpływ na wprowadzane modyfikacje w systemie produkcji i przygotowania warzyw do sprzedaży. Przyszłość determinują wybory klientów, dlatego producenci powinni trzymać rękę na pulsie, szczególnie jeśli swój towar oferują sieciom handlowym. Nowość, która może stać się trendem, można obserwować już w Polsce. 

Innowacja połączona z odpowiedzią na oczekiwania rynku jest kluczem do sukcesu. Odpowiedzią na niższe spożycie i wolumeny produkcji jest nowość wprowadzona tej jesieni do asortymentu przez włoską firmę Agrieuropa. To rzodkiewka pozbawiona liści. Jest ona przeznaczona do eksportu do Polski, Niemiec i Europy Północnej.

Agrieuropa to firma zajmująca się produkcją, przetwarzaniem i pakowaniem warzyw. Na powierzchni 400 hektarów (303 ha w szklarniach) podczas kampanii zimowej uprawia m.in. szpinak, rukolę, korzeń pietruszki, rzepę długą, rzepę okrągłą, kalarepę, rzodkiewkę i marchewkę. Natomiast podczas letniej kampanii firma skupia uprawę na produktach takich jak cukinia (dostępna przez 12 miesięcy w roku), ogórek, arbuzy i papryka.

Koniec ze sprzedażą rzodkiewki na pęczki do dużych sieci handlowych?

Agrieuropa w relacji dla portalu Freshplaza informuje, że wiele dużych sieci handlowych nie kupuje już rzodkiewki na pęczki. Podkreśla także, że ma nadzieję na poszerzenie nowego asortymentu w przyszłym roku.

Rzodkiewka bez liści dostępna na sklepowych półkach

Przetwórstwo i sprzedaż rzodkiewki pozbawionej liści firma rozpoczęła od końca listopada. Realizacja procesu wymagała wzbogacenia w nowe technologie i maszyny. Rzodkiewka jest oferowana w opakowaniach typu flowpack w różnych formatach. Tak przygotowany produkt trafiał do Polski również w poprzednich latach.

Prenumerata Warzywa 2024 - baner

Momentem zwrotnym może być nadejście wiosny. Wówczas wolumeny produkcji wzrosną, dlatego jeśli konsumpcja utrzyma się na niskim poziomie, istnieje ryzyko związane z utratą jakości produktu – biorąc pod uwagę niskie ceny, konsumpcję i prędkość rozwijania się rynku. Należy więc szukać rozwiązań, które będą nowatorskie i urozmaicą warianty dostępne w sprzedaży.


ZOSTAW KOMENTARZ

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany, podajesz go wyłącznie do wiadomości redakcji. Nie udostępnimy go osobom trzecim. Nie wysyłamy spamu.
Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem*.
Proszę podać swoje imię tutaj
Proszę wpisać swój komentarz!

Polityka Prywatności

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Najpopularniejsze artykuły

Polecamy

INNE ARTYKUŁY AUTORA

ARTYKUŁY POWIĄZANE (TAG)

NEWSLETTER

Warzywniczy newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu WARZYWA.pl

[newsletter_signup_form id=1]