Lidl
Polskie warzywa niedoskonałe w sieci marketów Lidl
Ustalone przez markety oraz społeczeństwo „normy jakościowe” już niejednokrotnie przyczyniły się do niemałych strat po stronie producentów. Uznanie zyskują bowiem tylko warzywa doskonałe… A...
Rola dyskontów w handlu warzywami stale rośnie…
Wraz z biegiem czasu dyskonty zyskują coraz większy udział na rynku. Warzywniaki czy lokalne sklepy występują natomiast w coraz mniejszej ilości, co przyczynia się...
„Wielkie obniżki cen warzyw i owoców”
Warunki produkcyjne pozostawiają wiele do życzenia… Koszty są bardzo wysokie, a to wymaga z kolei wyższych cen uzyskiwanych w ramach wynagrodzenia. W rzeczywistości jednak...
Jak markety w Wielkiej Brytanii wspomagają producentów?
W obliczu niezwykle wysokich koszów produkcji oraz niesprzyjających warunków atmosferycznych bardzo istotną kwestią staje się wsparcie producentów. W praktyce, o czym wszyscy niestety zdążyliśmy...
Większa bioróżnorodność w konwencjonalnej uprawie owoców i warzyw
Lidl, podmiot certyfikujący GLOBAL G.A.P. oraz inni partnerzy zakończyli opracowywanie ogólnobranżowego standardu ochrony bioróżnorodności w konwencjonalnej uprawie owoców i warzyw w Europie. W rozwój...
Klimatyczne szaleństwo wokół żywości
Ślad węglowy na etykietach żywności. Takie rozwiązanie wprowadzono w sieci sklepów Lidl i Auchan.
W supermarketach Lidl i Auchan na produktach spożywczych możemy już znaleźć...
40 proc. udziału w rynku. Skąd taki sukces dyskontów?
Dyskonty zawłaszczają sporą część rynku, która do tej pory należała głównie do sklepów małoformatowych, zaczynają także skutecznie przechwytywać udziały hipermarketów. Ta tendencja będzie się...
Sieć Lidl zachęca klientów do podjęcia własnej uprawy warzyw
Sieć Lidl wspiera trend samodzielności oraz zachęca klientów do podjęcia własnej uprawy warzyw. To doskonałe rozwiązanie uzupełniające domowe zapotrzebowanie na produkty, a przy okazji dobra...
UOKiK: skąd pochodzą supermarketowe ogórki i truskawki?
Co dziesiąta partia warzyw i owoców w sklepach sprawdzonych przez Inspekcję Handlową miała błędną informację o kraju pochodzenia lub nie miała jej wcale.
Największy odsetek...