• belem agrosimex marchew ziemniaki
  • rosafert agrosimex gleba

yara ogólna nawożenie warzywa

Seminis predazzo kalafior

basf signum schoroby rabat BeneFito

Hazera baner

pnos odmiany warzywa

yara ogólna nawożenie warzywa

Seminis predazzo kalafior

basf signum schoroby rabat BeneFito

Hazera baner

pnos odmiany warzywa

Bayer Velum Prime - baner

rizocore zaprawianie bleba biocont
Informacje z firmArysta LifeScience i UPL pod nowym wspólnym brandem

Arysta LifeScience i UPL pod nowym wspólnym brandem

6 czerwca zarząd UPL ogłosił nową identyfikację wizualną firmy. Nowy branding oparty jest na idei OpenAg (od „open agriculture” – otwarte rolnictwo/otwarci na rolnictwo) i został stworzony przez londyńską agencję kreatywną „venturethree”.

Nasz główny cel i kierunek rozwoju – OpenAg wyrażony jest w odważnym podejmowaniu nowych inicjatyw i w świeżej energii dla rynku agro”, powiedział Jai Schroff Global CEO. „Nowa identyfikacja jest odbiciem wspólnego potencjału do wzrostu, naszego i naszych partnerów biznesowych. System produkcji żywności opiera się na rolnictwie, które działa bez limitów i granic. Nowy branding symbolizuje zaangażowanie naszej firmy w tworzenie rolnictwa otwartego na zmiany i nastawionego na zrównoważony rozwój”, dodał Jai Schroff.

Rico Christensen, Dyrektor Marketingu UPL, powiedział: „Nowa identyfikacja symbolizuje wizję życia bez granic i optymizm. Każda odsłona nowego morficznego, interaktywnego logo UPL rodzi się, żyje i zostaje ostatecznie zastąpiona w ciągłym cyklu. Reprezentuje to zmiany w nowoczesnym rolnictwie, a także połączenie dwóch różniących się podmiotów, które finalnie tworzą jedną doskonałą całość”.

W lipcu 2018 r. Firma UPL nabyła Arysta LifeScience za 4,2 mld USD, co wzmocniło jej pozycję w branży rozwiązań dla rolnictwa. Aktualna oferta produktów i technologii UPL, w większym stopniu spełni potrzeby dynamicznie zmieniającego się rolnictwa i sprosta wyzwaniom związanym ze zmianami środowiska.

O UPL

Prenumerata Warzywa 2024 - baner

Nowy UPL dzięki przejęciu Arysta LifeScience jest obecnie jedną z 5 największych firm z branży rozwiązań rolniczych na świecie z przychodem rocznym w wysokości 5 miliardów USD i obecnością w 130 krajach. Dzięki dostępowi do 90% światowego rynku żywności i obecności w regionach o wysokim wzroście gospodarczym, nowy UPL stanowi atrakcyjną propozycję dla rolników, dystrybutorów, dostawców i partnerów. Nowe zintegrowane portfolio to wzajemnie uzupełniający się asortyment chemicznych środków ochrony roślin: herbicydów, fungicydów i insektycydów, zapraw nasiennych oraz produktów biologicznych (biostymulatory, bioinsektycydy, biofungicydy) – produktów do ochrony, poprawy jakości i plonowania roślin.

Informacja prasowa UPL


ZOSTAW KOMENTARZ

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany, podajesz go wyłącznie do wiadomości redakcji. Nie udostępnimy go osobom trzecim. Nie wysyłamy spamu.
Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem*.
Proszę podać swoje imię tutaj
Proszę wpisać swój komentarz!

Polityka Prywatności

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Najpopularniejsze artykuły

Polecamy

INNE ARTYKUŁY AUTORA

ARTYKUŁY POWIĄZANE (TAG)

warzywa siarkopol nawożenie nasiona
tunele przymrozki folia

NEWSLETTER

Warzywniczy newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu WARZYWA.pl