Organizatorzy targów Macfrut 2018, czyli firma Cesena Fiera, promują targi z wykorzystaniem hasła #Macfrut sei tu!”, czyli Macfrut to Ty! oraz konkursu z nim związanego.
Konkurs skierowany jest do wystawców oraz firm których przedstawiciele odwiedzają międzynarodowe targi Macfrut w Rimini (9-11 maja 2018 r.). Aby wziąć w nim udział należy przesłać krótki, może być amatorski firm, trwający zaledwie kilka-kilkanaście sekund, w którym opowiada się o tych targach. Nadesłane filmy zostaną wykorzytane w promocyjnym video, a najlepsi autorzy (ich filmy zdobędą największą oglądalność) zostaną nagrodzeni możliwością uczestnictwa w zagranicznych misjach, które organizuje Cesena Fiera.
Cała kampania promowana jest za pośrednictwem hashtagu, który pozwoli na zwiększenie dotarcia z komunikatem poprzez portale społecznościowe do dużej liczby odbiorców. Będzie się ona odbywała w październiku i listopadzie 2017 r. Każdy nadesłany film powinien zawierać 3 elementy: przedstawienie się osoby wypowiadającej opinię o targach, uzasadnienie dlaczego uczestniczy się w targach oraz zaproszenie na edycję 2018.
Źródło: macfrut.com