Francuski Burger King rozdaje swoim klientom po kilogramie ziemniaków

Francuski Burger King rozdaje swoim klientom ziemniaki na znak solidarności z lokalnymi producentami

Francuski oddział Burger Kinga zainicjował akcję, za pomocą której postanowił wesprzeć lokalnych rolników, którzy nie mogli sprzedawać swoich produktów z uwagi na wprowadzony w kraju lockdown i zamknięcie lokali gastronomicznych. Od 2 lutego każdego ze swoich klientów obdarowuje 1-kilogramowym workiem ziemniaków.

Marka odkupiła od hodowców warzyw ponad 200 ton ziemniaków, które począwszy od 2 lutego br., rozdaje klientom w kilogramowych opakowaniach za każdym razem, gdy złożą zamówienie, korzystając z usługi drive-thru. Jednocześnie sieć zachęca swoich klientów, aby oni również wspierali rolników – chociażby kupując w sklepach ziemniaki.

Kampanię przygotowała agencja Buzzman.

Źródło: Nowy Marketing.pl

 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany, podajesz go wyłącznie do wiadomości redakcji. Nie udostępnimy go osobom trzecim. Nie wysyłamy spamu.
Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem*.
Wpisz swoje imię
Wpisz treść komentarza

Polityka Prywatności