• rosafert agrosimex gleba
  • belem agrosimex marchew ziemniaki

yara ogólna nawożenie warzywa

Seminis predazzo kalafior

basf signum schoroby rabat BeneFito

Hazera baner

pnos odmiany warzywa

yara ogólna nawożenie warzywa

Seminis predazzo kalafior

basf signum schoroby rabat BeneFito

Hazera baner

pnos odmiany warzywa

Bayer Velum Prime - baner

rizocore zaprawianie bleba biocont
InneSporna reklama: spotkanie Unilever i Zrzeszenia Producentów Papryki RP

Sporna reklama: spotkanie Unilever i Zrzeszenia Producentów Papryki RP

Przedstawiciele Unilever Polska oraz Zrzeszenia Producentów Papryki RP spotkali się 26 kwietnia w Urzędzie Gminy w Potworowie, by przedyskutować tematy ujęte w liście otwartym wystosowanym przez Zarząd Zrzeszenia do Unilever w sprawie spornego przekazu w reklamie.

Publikujemy relację przysłaną nam przez obie strony:

“Spotkanie rozpoczął wójt gminy w Potworowie – Marek Klimek od przedstawienia potencjału produkcyjnego subregionu paprykowego, którego centrum jest w gmina Potworów na Mazowszu.

W trakcie spotkania Unilever ponownie wyraził pogląd, iż kwestionowany przekaz reklamowy nie miał w żadnej mierze na celu dyskredytowania polskich producentów papryki oraz jakości ich produkcji, ponieważ nie odnosi się w żadnym momencie do produkcji papryki w Polsce. Natomiast przedstawiciele Zrzeszenia Producentów Papryki RP podtrzymali swoje stanowisko, że użyte w spocie sformułowanie może sugerować, że papryka produkowana w Hiszpanii jest lepsza od Polskiej, z czym nie mogą się zgodzić polscy producenci.

Przedstawiciele Zrzeszenia podkreślili, że prezentowana reklama nie powinna zawierać tak daleko idących sugestii.

Prenumerata Warzywa 2024 - baner

Strony jednomyślnie stwierdziły, że niezwykle ważne jest budowanie świadomości konsumenckiej o lokalnych – polskich produktach rolnych, w tym o produkcji papryki w Polsce. W ramach prowadzonych rozmów przedstawiciele Unilever przedstawili ZPPRP możliwość wsparcia Zrzeszenia w podnoszeniu świadomości konsumentów o produkcji papryki w Polsce i jej walorach. Szczegóły nakreślonych w ten sposób działań zostaną wypracowane w powołanym wkrótce zespole roboczym, w skład którego będą wchodzić przedstawiciele ZPPRP oraz Unilever. Zadaniem zespołu roboczego będzie wyznaczenie możliwych kierunków działań i wypracowanie zasad współpracy pomiędzy Zrzeszeniem Producentów Papryki RP i Unilever.

W misję Unilever wpisana jest współpraca z krajowymi producentami oraz wspieranie lokalnych rynków w krajach, w których firma prowadzi działalność. W Polsce znajdują się cztery fabryki Unilever (Bydgoszcz, Poznań, Banino, Katowice), Centrum Magazynowania i Dystrybucji w Piotrkowie Trybunalskim oraz Centrum Usług Finansowo – Logistycznych w Katowicach. Firma zatrudnia 4000 pracowników, a 14 000 osób pracuje w firmach współpracujących z Unilever.

Zrzeszenie Producentów Papryki RP jest organizacją działającą na terenie całej Polski powołaną przez polskich producentów papryki i warzyw pod osłonami w roku 2014 w celu wspierania producentów rolnych papryki z subregionu radomskiego. Zrzeszenie swoją działalność rozpoczęło w najbardziej dynamicznym rejonie Mazowsza znanym z produkcji papryki, bakłażana, cukinii, fasoli szparagowej. W chwili obecnej członkami Zrzeszenia są producenci warzyw z różnych rejonów z Polski chociaż ciągle większość stanowią producenci papryki z powiatów Przysucha, Radom, Białobrzegi. Zrzeszenie czynnie bierze udział w wydarzeniach i dyskusji dotyczącej polskiego rolnictwa.

Członkowie zrzeszenia uczestniczą w posiedzeniach sejmowej Komisji Rolnictwa i biorą czynny udział w dyskusji, której moderatorem jest Ministerstwo Rolnictwa dotyczącej obecnej sytuacji w rolnictwie oraz możliwych rozwiązaniach nie omijających tej branży problemów. Ponadto Zrzeszenie stara się promować polskich producentów papryki i innych warzyw na targach żywności, imprezach zarówno krajowych, jak i zagranicznych.

Michał Krygier, Foods Director Unilever Polska
Mirosław Łuska, Prezes Zrzeszenia Producentów Papryki RP”

Źródło: Unilever, ZPPRP


ZOSTAW KOMENTARZ

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany, podajesz go wyłącznie do wiadomości redakcji. Nie udostępnimy go osobom trzecim. Nie wysyłamy spamu.
Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem*.
Proszę podać swoje imię tutaj
Proszę wpisać swój komentarz!

Polityka Prywatności

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Najpopularniejsze artykuły

Polecamy

INNE ARTYKUŁY AUTORA

ARTYKUŁY POWIĄZANE (TAG)

warzywa siarkopol nawożenie nasiona
tunele przymrozki folia

NEWSLETTER

Warzywniczy newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu WARZYWA.pl