Kapusta. Ciekawe sposoby na zwiększenie sprzedaży

Co zrobić, żeby kapusta zyskała nowy wizerunek w oczach konsumentów, aby byli oni w stanie zapłacić za nią więcej? Odpowiedź na to pytanie ma holenderska firma produkująca kiszoną kapustę – G. Kramer & Zonen. Producenci kapusty, którzy zamierzają poszerzyć swoją działalność o przetwórstwo mogą z tego pomysłu skorzystać.


Na targach Fruit Logistia 2017 Holendrzy prezentowali nietypową ofertę kapusty kiszonej sprzedawanej pod marką Kramer’s Zuurkool. Kapusta w ich wydaniu ma wiele dodatków, które pozwalają z taniego i powszedniego produktu zrobić bardziej ekskluzywny. W ofercie firmy jest kapusta kiszona z białym winem, z szampanem, a także z azjatyckimi przyprawami np. curry, czy ekologicznymi ziołami. Oprócz standardowej kapusty głowiastej białej wykorzystuje się do produkcji kiszonek także kapustę czerwoną. Produkt oferowany jest w różnych opakowaniach: typowych foliowych workach, na tackach, w beczkach, wiaderkach, ale także w puszkach z łatwo otwieranym wieczkiem.

Oprócz dostarczania na rynek interesującego produktu właściciele firmy dbają o to, aby konsumenci częściej po niego sięgali, np. w celu wypróbowania nowego przepisu. Funkcję promocyjną pełni serwis, w którym zamieszczane są innowacyjne koncepcje posiłków na bazie kiszonej kapusty np. mus z kiszonej kapusty oraz mango, malin lub awokado, tarty i sałatki, faszerowane jabłka, faszerowany kurczak itd.

Firma G. Kramer & Zonen zajmuje się produkcją kapusty od 1890 roku (od pięciu pokoleń). Szczyci się m.in. posiadanymi certyfikatami: HACCP, GLOBAL G.A.P. and BRC.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany, podajesz go wyłącznie do wiadomości redakcji. Nie udostępnimy go osobom trzecim. Nie wysyłamy spamu.
Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem*.
Wpisz swoje imię
Wpisz treść komentarza

Polityka Prywatności