reklama
yara ogólna nawożenie warzywa
reklama
reklama
reklama
yara ogólna nawożenie warzywa
reklama
reklama
reklama
lepinox
reklama
Baner Agrosimex
Strona głównaAktualnościSzklarnie sposobem na utrzymanie izolacji społecznej w branży hotelarsko-gastronomicznej?

Szklarnie sposobem na utrzymanie izolacji społecznej w branży hotelarsko-gastronomicznej?

W wielu krajach myśli się o poluzowaniu obostrzeń związanych z pandemią COVID-19. Dotyczy to także branży hotelarsko-gastronomicznej. Jednak utrzymanie wymaganego dystansu społecznego – różnego w poszczególnych krajach – w restauracji czy hotelu wydaje się niemożliwe. W Amsterdamskim centrum sztuki i designu Mediamatic testowane jest wykorzystanie małych szklarni do zapewnienia izolacji gościom restauracji w czasach pandemii.

W Holandii wymagany dystans to 1,5 m. Centrum czeka na możliwość ponownego otwarcie swojej restauracji i przestrzeni artystycznej i pozwolenie na wykorzystanie swojego pomysłu. Tymczasem już przyjmuje rezerwacje na posiłki w swojej niecodziennej restauracji. Szklarnie izolacyjne nazwane w Mediamatic chambre séparée są dwuosobowe i możliwa jest ich rezerwacja przez gości, którzy już mieszkają wspólnie, aby zachować wszelkie zasady bezpieczeństwa. Do dyspozycji gości jest czterodaniowe menu oparte na roślinach. 

reklama
Mediamatic Amsterdam

 

reklama
Baner Bayer

ZOSTAW KOMENTARZ

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany, podajesz go wyłącznie do wiadomości redakcji. Nie udostępnimy go osobom trzecim. Nie wysyłamy spamu.
Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem*.
Proszę podać swoje imię tutaj
Proszę wpisać swój komentarz!

Polityka Prywatności

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Najpopularniejsze artykuły
Polecamy
INNE ARTYKUŁY AUTORA
ARTYKUŁY POWIĄZANE (TAG)

NEWSLETTER

Warzywniczy newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu WARZYWA.pl

[newsletter_signup_form id=1]