AktualnościUpowszechnianie się opłaca

Upowszechnianie się opłaca

Freshfel (European Fresh Produce Association) przed kilkoma miesiącami powołała do życia Eufruit Konsorcjum – zespół praktyków i naukowców mających zajmować się upowszechnianiem w branży użytecznej wiedzy umożliwiającej poprawianie jakości produktów.


Ta platforma wiedzy, którą zawiaduje Michelle Wiliams (szefująca Wydziałowi Nauki o Żywności Uniwersytetu w duńskim Aarhus) zajmuje się czterema obszarami: trendy hodowli nowych odmian, zmniejszanie pozostałości szkodliwych substancji w owocach i środowisku, przechowalnictwo, systemy zrównoważonej produkcji. Działalność platformy okazała się już merkantylnie skuteczna (przyniosła zysk). Po pół roku od rozpoczęcia prac konsorcjum Eufruit liczy 21 partnerów z 12 państw. Zaś w pracach w wymienionych wyżej czterech obszarach bierze udział 86 uczestników z 15 krajów.

Za: eufrin.org


ZOSTAW KOMENTARZ

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany, podajesz go wyłącznie do wiadomości redakcji. Nie udostępnimy go osobom trzecim. Nie wysyłamy spamu.
Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem*.
Proszę podać swoje imię tutaj
Proszę wpisać swój komentarz!

Polityka Prywatności

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Najpopularniejsze artykuły

Polecamy

INNE ARTYKUŁY AUTORA

ARTYKUŁY POWIĄZANE (TAG)

NEWSLETTER

Warzywniczy newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu WARZYWA.pl

[newsletter_signup_form id=1]