• taśmy nawodnienie warzywa susza uprawa
  • rosafert agrosimex gleba

yara ogólna nawożenie warzywa

Seminis predazzo brokuł kalafior

basf signum schoroby rabat BeneFito

Hazera baner

pnos odmiany warzywa

yara ogólna nawożenie warzywa

Seminis predazzo brokuł kalafior

basf signum schoroby rabat BeneFito

Hazera baner

pnos odmiany warzywa

Bayer Velum Prime - baner

rizocore zaprawianie bleba biocont
AktualnościSzklarnie otwarte na oścież

Szklarnie otwarte na oścież

W najbliższy weekend (1-2 kwietnia) holenderscy producenci upraw szklarniowych otwierają swoje szklarnie dla wszystkich chętnych do ich obejrzenia. Na zainteresowanych tym, co pod szkłem się dzieje czekają nie tylko same uprawy i fachowi przewodnicy po obiektach. Dla każdego coś ciekawego…


Akcje typu „dzień otwartych drzwi” propaguje europejski związek organizacji rolniczych i spółdzielni rolniczych (COPA/COGECA) w gospodarstwach różnych specjalności i w wielu państwach Europy. W Holandii padło – rzecz jasna – na ogrodników. Skrzyknęli się więc i w wiosenny weekend kilkadziesiąt gospodarstw otwiera swoje obiekty dla ciekawskich. Będzie wiele dla panów, pań i dzieci – przede wszystkim można będzie zobaczyć, jak produkuje się to, co potem można kupić – przy okazji posłuchać przygotowanych na popularnym poziomie objaśnień z dziedziny technologii produkcji, ochrony roślin. Oczywiście przygotowane będą materiały co z tym wszystkim można zrobić w swojej kuchni – łącznie z degustacjami czy posiłkami przygotowywanymi przez ekipy kucharzy na miejscu, w gospodarstwach. Dla dzieci przygotowano pobyt w gospodarstwie nie tylko pod kątem oglądania (i dotykania!) roślin, ich kosztowania. Będą również inne niż „botaniczne”,  niezbędne dziecku różnorodne atrakcje – choćby malowanie buziek, placyki zabaw.

 

Wszystko, by przyciągnąć uwagę potencjalnego klienta, zaintrygować go, nawiązać z nim więź (patriotyzm zakupowy). Akcje przygotowuje się z rozmachem – uruchomiono stronę internetową (www.komindecas.nl)  ze spisami, adresami, mapkami dojazdów do gospodarstw uczestniczących w wydarzeniu. Gospodarstwa zamieszczają na nich opisy swoich specjalności, ciekawostki mogące zainteresować ludzi spoza branży. Działają aplikacje na urządzenia mobilne mające ułatwić podjęcie decyzji o wycieczce i trafienie do wybranego obiektu.

 

Finansowe wsparcie pomysłu zapewniają środki z puli WPR, holenderscy ogrodnicy zadbali także o pomoc sponsorów z branży – są nimi np. Bayer, Yara, FloraHolland.

 

 


ZOSTAW KOMENTARZ

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany, podajesz go wyłącznie do wiadomości redakcji. Nie udostępnimy go osobom trzecim. Nie wysyłamy spamu.
Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem*.
Proszę podać swoje imię tutaj
Proszę wpisać swój komentarz!

Polityka Prywatności

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Najpopularniejsze artykuły

Polecamy

INNE ARTYKUŁY AUTORA

ARTYKUŁY POWIĄZANE (TAG)

tunele przymrozki folia
tunele przymrozki folia

NEWSLETTER

Warzywniczy newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu WARZYWA.pl