reklama
reklama
yara ogólna nawożenie warzywa
reklama
nds deszczownia nawaadnianie
reklama
baner neudosan
reklama
baner UPL
reklama
reklama
yara ogólna nawożenie warzywa
reklama
nds deszczownia nawaadnianie
reklama
baner neudosan
reklama
baner UPL
reklama
reklama
RhizoVITAL
reklama
octavo marchew nasiona
Strona głównaAktualnościTatuaż zamiast tworzyw sztucznych

Tatuaż zamiast tworzyw sztucznych

Holenderski dystrybutor owoców i warzyw Eosta znalazł alternatywę dla naklejek, etykiet i opakowań jednostkowych z różnych folii. Nakazywane prawem informacje o produkcie są „tatuowane” za pomocą lasera. Szczególnie przydatne okazało się to rozwiązanie dla produktów „bio”.

„Wypalanie”, „tatuowanie” – laserbranding nie wpływa na żadne właściwości organoleptyczne owocu czy warzywa – nie pogarsza smaku, nie niszczy konsystencji, barwy skórki itp.

Pierwszą siecią supermarketów, która wprowadziła „tatuowane” jabłka i gruszki do swoich sklepów jest niemiecki REWE. Rynek odpowiedział zainteresowaniem i teraz Eosta wykorzystuje już kilka maszyn do „tatuażu” i, jak twierdzi, zaoszczędziła miliony etykiet.

reklama
Baner PORW 2025

Ubocznym skutkiem trwałego oznakowania produktu „tatuażem” jest uniemożliwianie nieuczciwym klientom zamieniania etykiet na produktach – zastępowania tych z wyższymi cenami na tańsze.

Za: hortibiz.com

reklama
reklama
PNOS baner

ZOSTAW KOMENTARZ

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany, podajesz go wyłącznie do wiadomości redakcji. Nie udostępnimy go osobom trzecim. Nie wysyłamy spamu.
Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem*.
Proszę podać swoje imię tutaj
Proszę wpisać swój komentarz!

Polityka Prywatności

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
reklama
Baner KUPS
Najpopularniejsze artykuły
Polecamy
INNE ARTYKUŁY AUTORA
ARTYKUŁY POWIĄZANE (TAG)

NEWSLETTER

Warzywniczy newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu WARZYWA.pl

[newsletter_signup_form id=1]