reklama
monsanto

reklama
yara ogólna nawożenie warzywa

reklama
Enza pomidor

reklama

reklama
makita wózki transport

reklama
horsch leeb

reklama
yara ogólna nawożenie warzywa

reklama
Enza pomidor

reklama

reklama
makita wózki transport

reklama
horsch leeb

reklama
octavo marchew nasiona
reklama
RhizoVITAL
Aktualności„Tomato Vision” - nowa szklarnia demonstracyjna firmy Syngenta

„Tomato Vision” – nowa szklarnia demonstracyjna firmy Syngenta

Zaledwie rok po ogłoszeniu rozpoczęcia budowy otwarto ośrodek badawczo-rozwojowy i marketingowy firmy Syngenata o nazwie Tomato Vision w Maasland w Holandii. Centrum obejmuje nowoczesną szklarnię o powierzchni 14 000 m2, w której testowanych jest 800 nowych mieszańców selekcjonowanych pod kątem konkretnych potrzeb rynku, przy użyciu ultranowoczesnych i tradycyjnych technologii hodowlanych. Szklarnia została zaprojektowana tak, aby naśladować warunki w szklarniach ogrodników, dlatego podzielono ją na sekcje z doświetlaniem i bez doświetlania asymilacyjnego. Powierzchnia 1500 m2 została zaplanowana jako otwarta dla zwiedzających, aby zapewnić im możliwość obejrzenia odmian nad którymi pracuje firma. Tomato Vision to także platforma do nawiązywania kontaktów z klientami w celu identyfikacji ich potrzeb.

Ruud Kaagman, szef działu uprawy pomidorów w Syngenta, informował „Chcemy pracować nad odmianami, które spełniają wymagania zarówno producentów, jak i klientów. Tworząc to połączenie między naszymi hodowcami i rynkiem, jesteśmy w stanie dostarczać dopracowany produkt. ”

reklama
Baner PORW 2025

Otwarcie Tomato Vision transmitowane będzie online. „To wspaniałe wydarzenie dotrze do naszych klientów i partnerów na całym świecie. Oczywiście chcielibyśmy fizycznie powitać naszych gości tak szybko, jak to możliwe, ale na razie możemy przynieść Tomato Vision na biurka naszych klientów, gdziekolwiek się znajdują ” – mówi Ruud Kaagman.

Warunki higieny i bezpieczeństwa biologicznego już stanowiły wyzwanie dla dostępu do szklarni, a obecny kontekst COVID-19 utrudnia każde osobiste spotkanie. Korzystając z nowoczesnych narzędzi komunikacji cyfrowej i technologii wirtualnej, Syngenta chce komunikować się z gośćmi i zapewnić im wartościowe wrażenia w Tomato Vision.

Portfolio pomidorów Syngenta jest bardzo zróżnicowane dzięki ponad 20 programom hodowlanym na całym świecie. Firma oferuje wydajne odmiany we wszystkich segmentach produkcji. Tomato Vision zaprasza odwiedzających na wciągającą podróż, dzięki której portfolio i programy hodowlane są bardziej zrozumiałe. Centrum umożliwia hodowcom i partnerom wymianę wiedzy, pomysłów i oczekiwań. Wpłynie to na przyszły rozwój hodowli nowych odmian i uprawy pomidorów.

reklama
Prenumerata Warzywa 2024 - baner

Za Hortidaily

reklama

reklama
  • rhizo azot gleba agrosimex

ZOSTAW KOMENTARZ

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany, podajesz go wyłącznie do wiadomości redakcji. Nie udostępnimy go osobom trzecim. Nie wysyłamy spamu.
Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem*.
Proszę podać swoje imię tutaj
Proszę wpisać swój komentarz!

Polityka Prywatności

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

reklama
Baner KUPS

Najpopularniejsze artykuły

Polecamy

INNE ARTYKUŁY AUTORA

ARTYKUŁY POWIĄZANE (TAG)

NEWSLETTER

Warzywniczy newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu WARZYWA.pl

[newsletter_signup_form id=1]