Rosyjskie ogórki. Jak nowoczesna marka zostanie przyjęta przez rynek?

Sorvantsy to marka ogórków szklarniowych, które mają nietypowy wizerunek. To nowa koncepcja rosyjskiej firmy Greenhouse Growth Technology (GGT), która chce wyznaczać trendy w handlu świeżymi warzywami na rynku Federacji Rosyjskiej.


Ogórki Sorvantsy mają być sprzedawane nie w dziale warzywnym, ale na półce ze snakami (jak żelki czy guma do żucia), wszędzie tam, gdzie klienci sięgają po przekąski pod wpływem impulsu. Ogórki są pojedynczo zapakowane i towarzyszy im grafika „wyluzowanych dzieciaków”, co ma zachęcać do traktowania ogórków jako “fajnej przekąski” i  być alternatywą w stosunku do niezdrowych snacków.

Na uwagę zasługuje też sposób w jaki ten produkt ma być zaprezentowany  w markecie. W  przeciwieństwie do ogórków sprzedawanych w standardowy sposób (warzywa leżą płasko w dziale warzywnym), ogórki Sorvantsy mają być wyeksponowane w pionie (pojedyncze opakowania zawieszone na specjalnych półkach-stoiskach).

Firma GGT jest jednym z największych producentów warzyw szklarniowych w Rosji. Pisaliśmy o niej także tutaj. Nową markę ogórków promowała ona w trakcie targów Fruit Logistica 2017.

 

1 KOMENTARZ

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany, podajesz go wyłącznie do wiadomości redakcji. Nie udostępnimy go osobom trzecim. Nie wysyłamy spamu.
Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem*.
Proszę podać swoje imię
Wpisz swój komentarz

Polityka Prywatności